söndag 15 februari 2015

It´s coming!

Jag blir rädd för mig själv och mina tankar.
Jag får min krasch nu o den är fruktansvärd.
Jag sover inte men vägar sjukskriva mig.
Jag kan inte äta men försöker iaf.
Har massor som behövs tas tag i men jag orkar inte.


Jag har sån ångest i kroppen som bara vill ut och jag gråter och gråter men det gör lika ont , lika många hemska,skrämmande tankar dyker upp.
Sista 2 dygnen har jag jobbat 24h ,sovit 3h och gråtit 10h.
Ångesten försvinner inte den är kvar och jag kan inte hantera det.
Jag spyr nästan i ren o skär ångest.

Jag måste säga till dem som står ut o lyssnar att ni är ju guld.
Maria,Nadja och Sandra,Marcus ni lyser verkligen upp mitt liv på alla tänkbara sätt.
Sen till er andra som oxå finns och vill hjälpa som jag inte låtit göra det.
<3 vetskapen att ni finns ger mera än ni tror <3

Daniel du kommer alltid vara älskad av mig och jag vet att du verkligen gör allt du kan men jag är inte mottaglig och jag är ledsen för det.
Du är den som inte ger upp utan kämpar på och jag är ledsen jag inte får dig att se det.

Vet efter all denna sorg att jag kommer bli glad igen.
Jag ser möjligheten att börja om efter jag nu äntligen släppt o slagit i botten.
Jag kommer vara starkare,gladare,tryggare och mycket mera levande efter.





2 kommentarer: