onsdag 18 december 2013

Usch så hemskt!

Åter igen så slår det mig hur facebooks olika inlägg verkligen kan kasta om kull en.
En har i dag skrivit att hennes vän just förlorat sin son idag medans nästa gör sig redo för fest.

Att förlora sitt barn måste vara det värsta en människa kan genomgå.
Tittar på min son och tackar allt som finns för han är här hos mig.
Denna vackra perfekta lilla människa som jag älskar med varje del av min kropp.
Tanken att han skulle försvinna från mig får mig att börja må illa o jag kvävs nästan.

Hur överlever man et barns död?
Jag beundrar o kan inte med ord förklara hur orättvist o fruktansvärt jag tycker det är att barn ska behöva dö.
Tur man inte vet vad morgon dagen har att komma med.
För i dag är jag komplett och lycklig för du min son är här o ligger bredvid mig och andas.
Rädslan att förlora dig kommer nog aldrig försvinna då du är meningen med mitt liv <3!
Känslan av fullkomlighet från första stunden jag såg dig


















Finns inget jag inte klarar av så länge du finns <3!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar