tisdag 24 december 2013

Till dem ensamma!

Julen är underbar o fylld av glädje,genorasitiet,lycka,gemenskap,mat,värme osv osv..
Men finns en hel drös med människor som lider sig igenom denna helg även fast dem kanske har vänner el någon som försöker göra dagenarna bättre.

Även en hel hög med ensamma människor som lider i det tysta.

Jag älskar julen men den är tung oxå.
Alla som förlorat julen då dem kanske förlorat sin familj eller alla barnen som aldrig fått uppleva en riktig jul för föräldrarna inte bryr sig el klarar av det.

Finns så många faktorer o just denna tid på året mår som flest människor dåligt.
Min bästa julklapp ever skulle vara om alla fick hitta julen.
Tänk vilken lycka om denna dag endast skulle innebära kärlek <3!
Inte ångest o tårar.

Så till alla som inte älskar julen utan lider o kämpar för att ta sig igenom dessa dagar.
Jag känner sorg o smärta för jag önskar verkligen inte någon det.

Om jag kunde skulle jag trolla bort det onda hos alla som känner så under just julen.
Tyvärr kan jag inte det.
Men jag tänker på er även om det inte hjälper något så gör jag det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar