fredag 6 december 2013

Så många känslor!

Allt är ett kaos just nu!
Flera utmaningar som ger mig otroligt många känslor.
Glädje,förväntansfull,livrädd,lite sorg,lite ilska,lite el mycket ångest.

Jag har bett om att få hjälp att hantera en av utmaningarna då jag uppenbarligen inte kan kontrollera mig själv.
Jag vill så gärna och är så medveten men jag kan inte hålla käften..
Vilket inte gör nåt till det bättre utan till mycket värre.

Tur Jag har ett bra nätverk runt mig som tror på mig och kan stötta mig i denna förändringsfas i livet.
Som tar mig framåt men oxå ger mig så många känslor att hantera.

Känslan att inte vara tillräcklig för Hampus är den värsta.
Jag vet att i långa loppet gör jag det bästa för om jag inte mår bra gör inte han heller det.

Jag ska klara detta och hur det än blir så kommer jag ha försökt och gjort mitt bästa.
Hur resultatet än blir så ska jag ändå känna mig nöjd och tacksam.

Jag skriver i gåtor men det är för att just nu är jag inte redo att lämna ut allt som föregår i mitt full huvud.
Mera än att det är ett virrvarr av allt.

Jag har Daniel som stöttar mig till 100% vilket ger mig styrka, han är även den jag gråter ut hos när det blir för mycket av allt.

Mina underbara och helt sjukt bra vänner som gör all och lite till i alla lägen jag hamnar i.
Ni stöttar mig och ni hjälper mig lösa allt som kommer i mig väg.
Ni får mig tänka positivt när jag inte orkar och tar ner mig på gjorden när jag behöver landa.

Vet inte om det är året som varit som gjort att jag känner mig liten och svag,att jag inte klarar av det jag i vanliga fall gör så bra.
Jag påverkas o krymper just nu men i detta kapitels slut så kommer jag vara tuffare,tryggare och starkare än innan.
Så bara försöka hålla ut, för finns inget ont som inte har något gott med sig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar