fredag 6 december 2013

Första Dagen!

Igår åkte D till Norge vilket jag tycker känns otroligt jobbigt då jag har en personlig svacka o vill han ska vara hemma o krama mig så jag känner att jag duger och att jag faktiskt är Älskad.
Jag vet det men vill och behöver känna det just nu.
Men som tur är har jag ju mannen i mitt liv hemma <3.
Han får mig att le fast tårarna bränner innanför ögonlocken
Imorse =)
Hampus gillar sina nya saker till rummet.
Det leker han med dagligen,hihi!












Nu vilar mini lite middag och sen blir det att försöka ta sig ut i kylan för att handla hem lite frukost tills i morgon.
Sen lite fredags mys oxå såklart.
Är ju idol finalen ikväll.
Har dock bara sett ett tidigare avsnitt men blir att koll iaf.
Kram på er så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar