måndag 2 december 2013

Only me!

Har denna helg skämt bort mig själv med lite "tidiga" julklappar hehe.
Blev en ny telefon =) den som är grå.

En ny tunika =)

 och en klocka =)

Varit en vecka med många känslor både bra och dåliga så tyckte jag behövde shoppa lite.
Varit ledsen och känt mig kränk,sårad och extremt upprörd för en sak jag läste som Daniel skrivit till en vän om mig.
vi har pratat om det och han förstår han gått över gränsen och mått dåligt för det men lite såhär är det faktiskt


Jaja nog om det.
'
Daniel fyller ju år den 17 men vi firade han i går på våran 6års dag =).
Han fick ett fotbad,lotter och en väst av mig och Hampus.
Vi åt tårta,bullar,chips,godis och massa gott så är som en socker bit idag.
Men det stoppade mig inte från att åka till Lollo för lite fika.
Åt något som kan vara det godaste lussekatts liknande jag ätit i hela mitt liv.
Sinnessjukt gott var det.
Lollos mamma som bakat.

Så nu är jag nöjd å belåten.
Ska försöka få upp sista paret julgardiner i dag.
Men först lite lek med mitt lilla hjärta.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar