onsdag 11 december 2013

Tack!

Tack till alla er som lyssnar,stöttar och får mig på fötter igen när jag vinglar och är på väg att falla.

Ni får mig att växa som människa och gör mig så tacksam.
Livet består av prövningar och jag skulle inte klara av alla jag möter om jag inte hade er.

Jag är inte perfekt och jag gör många misstag men jag lär mig och jag försöker.
Jag ältar och jag tjatar men jag släpper oxå och går vidare.

Jag gråter och jag bråkar men jag skrattar och ler mera.

Är en intensiv period i mitt liv där jag inte kan göra så mycket mera än jag gör.
Jag ska få hjälp att förändra och jobba med mig själv, vilket jag ser som enorm tillgång.

Det innebär många känslor och en del tårar.
Men jag växer och utvecklas.

Så TACK igen alla som finns där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar