tisdag 24 april 2012

Some shopping!

Här är lite av det jag köte till mina älsklingar <3!
Daniel fick:
Ett kit för fötterna
2st one pice en rosa och en turkos

Ett par mjukisar och ett par shorts.
Sen fick han linement och massa pussar oxå.

 
Elly fick det här:
Vit tuff liten boddy!
Lite bas t-shirts.



Den här onepicen är nog lagom till vintern eller så =) (rosa som pappas).

Den här svart/rosa fanns även i rosa grå o var så söt men hade vistt handlat upp mina pengar då,haha!

Söta små skor.

Den här adidas dressarna var ju så söta o fina att jag ville ha alla färger men blev dessa två.


Den här adidas dressen är oxå lite stor men kommer hon ju växa i =),hihi!


Det här linnet fick hon som gåva av en som arbetade i butiken
Till mig själv vart det en parfym och två st luvtröjor bara.

Kul o handla lite =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar