fredag 27 april 2012

Fredags nöje!

Började morgonen med att vara hos barnmorskan.

Där ser allt bra ut så det är skönt =).
Jag i morse v28

 
Sen blev det en lite sväng på stan o shoppade lite mera till våran lilla skatt. Så svårt att låta bli när jag ser allt fint som hänger i skyltfönsterna.
Okey jag erkänner VEM GILLAR INTE o handla barn kläder? haha!
Farligt för en halv shopoholick som mig o få flera andledningar att handla.
Dagens inköp blev iaf detta.
2st pyjamas

Några bodys

 2pack vit o grå

2pack från h&m

Strumpor o en snuttis


En liten klänning o några byxor



Sen vart det även bh och en sommar kosfta till mig på rean för 100kr =).

Jag o D har varit en sväng på ikea o ätit o gått lite på Erikslunds shopping centrum men nu ska vi ha fredagsmys.
Nu ska jag göra lite fruktsallad till mig o <3 som vi kan smaska på sen.
Ha en härlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar