torsdag 5 april 2012

Inhandlat!

Idag har bästa Lollo hjälp mig att handla mina garderobs saker på ikea =) slut summan blev 4050kr =) o det känns billigt o bra.
Här är lite av det som köptes.
 Korgar att ha i expedit hyllan

 En helkropps spegel är ju ett måste
 2st ramar att ha ovanför byrån =) så det blir hemmtrevligt där inne.
en liten pall man kan sitta på el stå på om man behöver nå övre raden med häng kläder.

En rosa liten matta att pigga upp garderoben med

En fejk blomma till garderoben i samma rosa som matten

 4st svarta gardin längder till sovrummet
Sen vart det även en garderobs stomme på 2m *2m o inredning till den.
4st skohyllor och sen klädstänger så jag kan hänga lite kläder oxå.

Jag hade ju en såååå bra plan o ställa in min vita byrå för den skulle ju passa precis........
Men jag hade ju självklart mätt fel på 10cm =(. Får ställa in den iaf o se hur det blir.
Man kan ju inte få allt att fungera direkt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar