söndag 1 april 2012

Helgen!

Min helg har varit super trevlig med tacos mys hos Linda i fredags med kladdkaka o sjukt mycket mat,haha!
Även lilla kamelis kom över o hängde med oss.
Va inte hemma fören kl 1 tror jag. Jag som somnar kl 22 i vanliga fall,haha!
Dock har jag ju lite sömn problem nu för tiden så sover extremt dåligt =(.

Lördagen:
Skulle tvätta men blev sängen o olika filmer halva dagen.
Sen till Linda igen och köpte med kina mat som vi satt i soffan o glufsa i oss =) sen vart det nogger glass som efterrätt (sjukt god glass).
Skrattade massor o prata om allt mellan himmel o jord.
 Super skönt o bara få vara o skratta o vara glada Alex igen .

Söndagen:
Tvättat massor i dag o håller fortfarande på.
Varit på loppis ute på rocklunda med Linda o även en tur ute på shopping centrumet Erikslund här i stan.
Blev en  tunika från hm för 149kr =) även en tröja och ett linne från cubus till en summa av 129kr för båda.


Sen under eftermiddagen har jag legat o kollat på 6 avsnitt av denna serien som är helt okey faktiskt.

Snart blir det ner o hänga dagens sista tvätt =).
Har dock flera maskiner med det får jag ta i veckan i stället.
Hoppas ni oxå haft en härlig helg som jag har.
Nu längtar jag till Torsdag när mitt <3 kommer hem.
Ska bli så skönt o härligt o ha han nära mig.
Trevlig söndags kväll på er!







1 kommentar:

  1. Tack själv för en super mysig och trevlig helg! :)

    SvaraRadera