onsdag 4 april 2012

Garderobsplanering!

Sitter o försöker planera min nya garderob som är måtten 2,10*2,20cm.
Problemet är att ca 1m in på båda sidoväggarna är det en liten utbuktning i form av en pelare som är inbyggda i väggen.
Jag vet hur jag vill ha men svårt o få till det.
Men fruktansvärt kul är det =) att hålla på och planera.
 
Nu tror jag iaf jag har fått till det lite granna utan att det kostar massa tusen.
ca 4000kr o då har jag en garderobsstomme med inredning på 2m, en expeditbokhylla,spegel,matta och en fotpall samt några korgar.
Sen kommer det även stå en byrå med 4lådor där inne som jag redan har =).
Snart ska jag väcka mitt <3 gryn som vilar middag så vi kan åka o börja shoppa lite av mina saker.
Har nog inte råd med allt just nu men något av det iaf.
kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar