onsdag 11 april 2012

Graviditeten!

Var längesen jag skrev något om min graviditet kom jag på.
Har dock inte tagit en enda bild på 6v =( då vi flyttat o jag ej haft kameran framme.
Nu är den dock i lådan bredvid mig o jag ska bättra mig på att dokumentera allt,hahaha!

Jag går in i v 26 den här v och lill tjejen mår alldeles utmärkt tror jag för hon lever loppan i magen.
Själv har jag inga gravid problem förutom att jag gått upp rätt mycket =(.
Barn morskan sa vissa går upp mycket i början och andra i slutet så får hoppas jag inte går upp mycket mera än själva lilla gumman nu!

Magen harblivit hård nu o man ser det är en gravid mage, vilket är skönt för jag ser inte ut som ett fetto längre utan gravid rund,hehe!

Nej nu ska jag för tredje dagen i rad försöka ta mig i kragen o skruva den sista garderoben.....
Om jag lyckas ska jag ta kort så ni får se att jag faktiskt gjort det.
Ha en bra dag i regnet!
KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar