torsdag 8 mars 2012

Sjuk igen..

Hade feber i går morse men valde att gå till jobbet iaf.
Påä eftermiddagen kände jag att det går inte längre så gick hem o sov i 3h.
Emmsi gums kom till mig med god mat o vi låg på soffan tills båda somnade,haha!

Vaknade dock hela tiden av sådan sjuk huvudvärk att jag trodde jag skulle avlida.
Nu i morse försökte jag dricka lite vatten o ta alvedon men det gick sådär...
In på toan o spydde å spydde.
Huvudvärken sitter kvar men har släppt lite men fortfarande väldigt ont.
Fruktansvärt drygt är det då jag vet det är huvudvärken jag spyr av för allt jag äter får stanna i magen =).
Fortfarande lite feber o mår väldigt dåligt.
Legat på soffan hela dagen o ska krypa ner där nu igen under täcket.
Kram kram

1 kommentar:

  1. Gumman då:( krya på dig!!! Pussar från Nadja

    SvaraRadera