torsdag 29 mars 2012

Min skatt!

Om du bara visste hur lycklig du gör mig <3
När jag tror jag är otröstlig så får mig ändå att känna glädje o tacksamhet.
Ditt stora <3 rymmer så mycket kärlek som du slösar o ger mig.
Det är helt galet underbart o fantstiskt att kanna den kärleken och glädjen som jag känner från dig.

Har sagt det 100g men du gör mig komplet.
Utan dig skulle jag vara helt lost.
Tack för du delar så mycket kärlek o glädje med mig o för du låter mig vara en sån viktig del i ditt liv <3!
Du kommer bli den mest fanstasiska pappa man kan önska sig.
Du är stor o stark o kan ALLT!
Sen har du världens största hjärta oxå.
Elly kommer vara en lyckligt lottad tjej som har såna bra föräldrar som vi kommer vara =).
Det bästa teamet ever ska vi bli.
puss på dig min snygging.
Älskar dig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar