söndag 4 mars 2012

Irriterande

Otippat vart man väck i natt i gen o hela dagen i dag är förstörd då man är en levande zombi...
Jag tackar allt som finns på denna jord jag snart slipper denna skit för jag skulle gå in i väggen om det fortsatte.

Vakna trött,irriterad o arg är inte ett dugg kul.
Kommer ta ut mina komp timmar o gå 9.30 för orkar fan inte sitta på ett personalmöte o lyssna när jag varit på jobbet i 53h sen i fredags. 

SINNESSJUKT... är det att man jobbar som vi gör och går ensam med 21 st boenden som är missbrukare...
Tungt är det inte men psykist är man ju halvt död o nerverna kan efter ett tufft dygn ligga utan på kroppen.

Gravid på det här gör inte saken lättare.
Nej en semester el ett vilohem skulle sitta fint...
Inre stressen äter upp mig , frustration, ilska och onödig energi som går åt till jobb kaoset är inte o leka med.

Idag är en dag det känns som jag vill ge upp för har ingen ork el kraft att bry mig om ett skit!
Hoppas jag blir glad o mig själv igen efter jag fått sova bort halva dagen hemma.

1 kommentar:

  1. Ush.. Tycker så synd om dig som får stå ut med allt dedär och tycker de är super konstigt att ni ska behöva gå själva när dom har dom problem som du skriver. Tycker inte om att du jobbar där :( hoppas de ordnar upp sig så fort som möjligt! Kramar

    SvaraRadera