fredag 9 mars 2012

ont,ont...

Huvudvärken sitter i o med brist på sömn o ständig värk så rinner tårna i dag..Kan inte sova för det gör ont, knappt kolla på tv för det tåras i ögonen, när jag sitter vid datorn kollar jag mer på tangentbordet än skärmen för det gör ont.
Ring 1177 o där får man ju oftast bra råd....
Dem tyckte jag skulle kontakta min läkare.
Jag känner dock det inte finns någon mening då dem inte kommer göra något förutom kolla brodtrycket o mitt urin som vanligt.
Åker till jobbet o kollar blodtrycket o sen till apoteket o köper järntabletter o ser om det kanske hjälper.
Har det inte försvunnit till måndag då lär jag åka till läkaren.

Skulle flyttat kartonger i dag men klarar inte av det har alldeles för ont =(.
Trevlig helg på er alla.
kram

1 kommentar:

  1. Hoppas trycket är bra och att tabletterna kommer hjälpa nu också. Tänker massa på dig! Kramar <3

    SvaraRadera