lördag 3 mars 2012

Jobba, äta ,sova...

Fredag-lördag jobbade jag ett 25h pass och nu om 1h kliver jag på ett 28h pass...
Vi har ju sovande jour mellan 23-06 men man sover ju inte direkt bra på jobbet o speciellt inte på mitt.
Alldeles för mycket konstiga ljud o hissen som åker lite upp o ner av sig själv.
Igår somnade jag runt 20.00... Det är ju katastrof för då hade jag ändå sovit på dagen 1h.

Min graviditet spelar säkert in varför jag är så fruktansvärt trött men tråkigt när man inte orkar vara vaken en lördag längre än till kl 20.00.

Hann iaf luncha på stan med Linda en sväng o hade mamma+ pappa här på fika.
Var även nere hos bror och fikade en snabbis så lite socialt hann jag med =).
Idag har jag lovat en boende jag ska baka med honom under dagen =).
Vad som ska bakas får han bestämma så blir spännande o se vad han hittat på.

Igår morse var jag så gullig så jag ställde mig o bakade scons vi halv sju så dem fick en nybakt lite macka med ost (dem får aldrig mackor på morgonen) vilket var väldans uppskattat =)!
Tänkte dem kunde få känna av att det var helg lite.
Ha en skön dag o hoppas på att solen hittar fram i dag oxå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar