tisdag 6 september 2011

Some more holiday...

Så nu kommer det sköna med semestern =).
Vädret var ju helt kanon. 2 dagar var det molnigt men det var bara skönt.
Hann med lite shopping!

Blev bla dessa skorna för 80kr



Fick 2st halv dagar på stranden med sol o god öl/vin helt underbart.

Även fast <3 hade gjort illa sig kunde vi ju steka i solen första veckan vid poolen.



Hann koppla av och läsa iaf 3 böcker på resan.





Tyckte faktiskt alla 3 var bra.
Denna resas missbruk blev dessa sjukt goda kakor.
(köpte även hem 4paket o har redan glufsat i mig 2 av dem paketen)

Jag shoppade även en ny hel svart onepice och 4 st nya väskor( 3st av dem lämnade jag i side) 3st linnen och 3st adidas tröjor.

1:a veckan på semestern hade vi även en vän med oss ner men av olika skäl så lägger jag ej ut bilder el skriver namnet på denna personen.
Men vi hade super trevligt o riktigt kul.
Var ut en kväll o kollade in nattlivet o även var bara jag o "pip" ner på stan o drack några öl o nån drink ,samt passade på o shoppa loss lite en kväll när stackars Daniel inte kunde gå.

Ja många skratt vart det denna resa men oxå besvikelse då hjärtat inte alls hade den semestern han väntat sig.
Nu är det sängen som kallar på mig så..
Bye bye för ikväll!
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar