söndag 25 september 2011

Shoppat lite mera =)!

Jag har senaste tiden shoppat lite till hemmet bla detta
Gröna o vita kuddfodral
Sängkläder (fina på)
Så här fint vart det i våran säng =)

Söta glasburkar man kan ha vad man vill i
2st köpte jag.
Lite praktiska matlådor

Nya champangeglas blev det oxå



Lite badrums grejer




Så här ser det ut på plats
2st vanilj ljus blev det till sovrummet


Köpte denna att sätta på väggen oxå i sovrummet
Resultatet blev inte riktigt som bilden men får duga,haha!
Före o efter


 
Mina ny inköpta EGO saker är detssa juveler
3st nya ögon skuggor från make up stor
Färgerna är Ghetto, sun breeze och brown sugar.

Läppstift i färgen baby och en läpp penna i färgen sandstorm

Här är föresten bild på köket när jag bytte färg


Haft feber i dag oxå och är hängig, så tråkigt när jag har myror i brallan o vill men inte orkar.
Har ledigt i morgon oxå sen dax o börja jobba igen så nu vill jag bli frisk.

Nu ska jag duscha mig o krypa ner i den nybäddade sängen.
kram på er.
 

1 kommentar: