onsdag 21 september 2011

Love!

Å denna underbara känslan som lätt kan bli förgörande om man inte är lycklig el lyckas.

Jag har tur då jag hittat den jag vill o drömmer om att spendera resten av mitt liv med. Längtar efter att få bli gammal med Daniel o kunna kolla tillbaka o le för vi levt ett enormt o underbart liv.


Man glömmer lätt att det är små sakerna som är det som gör livet speciellt o det man ofta ler åt när man ser tillbaka.
Absolut är ju den stora händelserna oxå STORA o betydelsefulla men det är ändå dem små sakerna som gör att man har stora stunder.
Tex när vi renovera o jag var i upplösnings tillstånd o bråkade o skällde på Pappa ,Daniel o alla som var i samma rum så åkte daniel och handlade o kom hem med ett stort påskägg fast jag lovat att inte äta massa skit.
Han visste det skulle göra mig glad o bara själva tanken att han gör allt han kan för att jag ska må bra är fantastiskt o det är det man lever på.

Eller när jag stack mig på en blodig nål på jobbet o jag trodde jag fått hepatit c o hiv o allt man kan få och var i en livskris o grät,grät o grät.. sa jag inte kunde vara med Daniel mera för jag skulle aldrig utsätta han för att bli sjuk.
Då är han helt lugn o säger precis ALLA rätta saker man kan säga o stannar tålmodigt vid min sida.

Nu när han var hemma sist så sov han väldigt dåligt o var upp i bland på nätterna o sen när han kröp ner så la han sig nära o skedade <3, en helt enormt underbar känsla att vakna till o känna hans kroppsvärme o hans trygga armar om mig (en av dem bästa sakerna jag vet).

Jag svettas alltid på natten o skedar bara precis när vi lägger oss i en liten stund sen hoppar jag iväg. Men vakna på natten för han kryper nära är fantastiskt.

Så tappa inte tron för äkta kärlek finns!
Älskar dig min D


1 kommentar:

  1. fint <3
    kärlek är underbart.


    du är bäst, tack för allt <3

    SvaraRadera