onsdag 21 september 2011

Sjukis!

Tapper som man är så går man troget till jobbet fast halsen är svullen o värker o febern tickar uppåt.

Denna natt på jobbet är blad dem värsta jag har haft. Har yrat o svettats så jag blivit blöt för att sen frysa så jag skakar.
Sett saker som inte är där o inte vetat om jag drömt el om jag är vaken.
Hört boenden som ropat fast det inte varit någon uppe.

Nu ska det bli skönt att få gå hem o bädda ner sig för att sen jobba en 31h helg.
Sjukskriva mig vill jag verkligen inte göra så ska försöka kämpa på i morgon o sen får vi se om jag klarar resten.

När jag är piggare sen ska jag lägga upp lite bilder på mina nya gardiner jag satt upp o visa hur höst mysigt jag gjort i alla rummen =).
Hoppas ni alla får en härlig dag!
kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar