torsdag 22 september 2011

Serier!

Nu har ju nästan alla serier börjat komma igång igen =)!
Så första avsnittet av sesong 3

Sen har jag fastnat för serien Fringe o sett 3 första sesongerna o nu i morgon kommer del 1 på 4:de

Sen är det dessa 2 serier jag väntar ska börja =)
5:te sesongen av Gossip girl
 och sist sesong 8:a

Sen jag kom hem från turkiet har jag bott i min onepice o i soffan/sängen o kollat på serier o film.
Tvingade även i stackars daniel i mina andra jag har.. haha snacka om kondom...


Även hunnit med lite annar som middag hos Pernilla med emma =) vilket var väldans trevligt.
Jag redo o dra..

Maten som var sjukt god

Emmsis

Pernilla demonstrerar sin inköpta hår bortagnings manick från turkiet,haha!


Även hunnit med lite shopping o fixat hemma.
Ego shoppat!
Liten hand kräm att ha i väskan 19kr =)

Lite slö läsning o popcorn =)


En liten ny parfym 199kr



Till hemmet har jag köt nya gardiner till sovrummet,varddagsrummet o köket.
Även ett överkast o tavla till sovrummet.
Inte hunnit fota allt men här är någon bild på sov och vardagsrummet iaf.
Bytt till lila gardiner =)

Datarummet blev det vitt i

Vardagsrummet ville jag ha petrolblått =) hösigt o mysigt



Fått en fin blomma av mina bästa föräldrar <3


I hallen har jag limegrönt nu och i köket har jag bytt till turkost.(bilder kommer)
Här är finaste lee som myser på nya överkastet,hihi
Sist men inte minst har jag skrivit cv:en och sökt jobb.
 Dax att ta en tii alvedon o kurera sig lite..
kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar