fredag 23 september 2011

Att finnas!

Om du läser detta hoppas jag du vet att jag finns här även fast jag verkar långt borta.
Du är stark o älskad.

Det som varit har varit, det är framtiden som är det som ska locka och nuet som är det viktigaste.
Hoppas jag kan bli piggare o frisk till ... så jag kan komma och överaska dig.
Ge dig en bamse kram o bara få vara där med dig.
Du finns i mana tankar o jag önskar jag kunde göra mera för dig men att finns här som stöd är det ända som hjälper.
Du är den som måste kämpa o den som måste ha vilja ,motivationen ,styrkan och förståndet.
Jag vet du har det o mera än någon annan jag känner så skickar lite lite extra energi o lycko önskningar till dig!
När denna resa är klar kommer du vara ännu mera öppen hjärtad o klokare om det ens är möjligt.
Du är iaf en underbar människa o mycket stark!
KRAM till DIG <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar