tisdag 23 maj 2017

Ny vecka!

Mini har pappa vecka och jag fylls med extrem saknad.

Tur man har ett jobb och underbara vänner som får en att tänka på annat och skratta.



Jobbar ons torsdag denna vecka och har utbildning tisdag.



Tisdagen åkte jag till Nadja direkt efter jobbet o hon lagade mat och vi drack en öl.
Sen gick vi faktiskt ut och tog oss nåt glas vin och hade trevligt.
Va hemma 22.30 så va en lugn kväll.


Onsdagen kom Sandra,Mia och Jb över och vi lagade tacos och hade mysigt innan det var dags att åka och jobba.




Fredagen va jag bara hemma, tog det lugnt och vände tillbaka dygnet.
Lördagen på dagen va jag ner på stan och åt mat med brorsan och hans familj.
Kvällen gick jag hem till Emelie o vi drack nåt glas vin och pratade o hade trevligt =).


Varit en vecka med mycket skratt o underbart att hinna träffa många vänner.
Men varit mycket tårar o jobbiga känslor också.
Men det är ju det som kallas livet har jag förstått.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar