söndag 7 maj 2017

Tillbaka!

Har saknat att blogga och har nu valt att göra det igen då det är mitt sätt att ventilera och få utlopp för vissa saker.

Sist för ca 2,5år sen när jag valde att separera från  D så var allt annat än lugnt.

På grund av min son kommer jag välja att inte blogga om D på något sätt då det kommer gå ut över honom och han är den som är helt oskyldig i hela soppan.
Han är prio 1 i alla lägen =).

Jag har mycket annat galet och roligt och kaos som händer i mitt liv så ska fokusera på det.

Mycket har hänt senaste 2 åren men här är några av dem.

Min bror har bla fått sitt 3:de barn på 5 år, en lite Ida.
Lollo har fått en liten Lucas för snart 1 år sen och väntar en lite tjej nu i sommar <3

Camilla min kusin fick en liten prins Leon i jan.

Emma min andra kusin fyllde 30år i veckan 3/5 .

Min farfar dog tyvärr här i dec


Jag fyllde 37 för nån v sen

Jag och Hampus har flyttat ner på stan igen och har snart bott häri 1år

Även varit en del resor o flera begravningar, många galna fester och mindre roliga saker men återkommer nog till det.

Även om det stormar ganska rejält runt mig typ hela tiden... Så har jag ett underbart nätverk och fantastiska vänner och familj.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar