söndag 22 juni 2014

Vallby museum!

I går gick jag,hampus,Carolin,David och Magnus till vallby museum.
Barnen kollade på djuren och hade kul.




 
 





 


 
Vi åt lunch och sen var det dax att gå hem.
Min lilla Hampus va super trött men ville inte sova så han skrek och skrek samt grät.
 
Han gjorde även något jag aldrig sett han göra och det var att slå ett annat barn.
Jag vart helt paff o usch vad jag skämdes.
Jag vet att barn kommer i faser och att många slåss men jag gillade inte det jag såg.
Han ville inte ens säga förlåt till pojken.
 
Hoppas det inte är något som blir en vana för då vet jag inte vad jag gör.
Självklart ska han säga ifrån och tuffa till sig lite då han är så snäll.
 
Så tack Magnus ,Caroline och David för en till super härlig dag.
 
Idag söndag blir det nog bara lite lekparkshäng.
Kram på er!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar