söndag 15 juni 2014

Solig dag o lek med kusinvitamin!

Idag så gick vi hem till min bror och han fina lilla familj.
David och Hampus leker bra tillsammans.
Kanske inte så super mycket med varandra men dem slåss inte och så iaf =).








 
Det va mäst gräva i sandlådan som gällde men han gångade och bdade lite.
Vi åt god lunch och sen vart det gräva lite mera.
Sen runt halv tre gick vi hem och godingen somnade efter ca 5minuter
 
Jag sitter just nu och dricker kaffe och inväntar att mn underbara lilla krickan ska komma o hänga här ett tag <3!
Hon har ju gått och gift sig oxå.
Tyvärr kunde ju inte jag och Hampus gå då han låg i hög feber just denna dag.
Så min klänning ligger orörd med prislappen kvar...
Men som tur är ska jag på flera bröllop i sommar så.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar