söndag 8 juni 2014

Jobba natt!

Har gått ganska bra att jobba natt för mig men problemet är att jag sover så extremt dåligt så blir helt cp.

Så jag har tyvärr insett att jag kommer inte kunna fortsätta jobba natt nästa år.
Annars passar natt jobbet mig perfekt.
Man kan göra det som ska göras när man vill under natten o man slipper allt "snicka snack" som är under dagarna om kollegor osv.


Det går ut över Hampus för jag är tröttare än vad som är mänskligt och har nada tollerans nivå med honom.
Mitt samvete dödar mig då han är ett barn o ska ju självklart få vara det.
Jag har inte orken att engagera mig i hans lekar o jag klarar inte av stressen när han gnäller.
Så nu ska det bli underbart att vara ledig i 8dagar el jag har personal möte en dag och enhetsmöten en dag.
Men det är endast halvdagar så =).
Sen är det bara 6 nätter kvar innan en 7v lång semester väntar.


Nu är det bara 2h kvar på detta passet sen ska jag hem o försöka sova och vända tillbaka dygnet.
Ha full fokus på Hampus o göra massa roliga saker med honom är det som gäller nu när det blir 4st hel lediga dagar med bara han och mig.

Hoppas på sol så vi kan göra mycket saker ute.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar