tisdag 26 mars 2013

Vildingen!

Man har ju sett tendenser till att H är livlig o levands glad men herre gud att en sån liten kan vara så vild redan.
Han är högt o låget ,här o där... osv.
Daniel vill vi ska köpa en lekhage då han är snabb som attan redan o är bara borta,haha!
Man kan verkligen inte vända huvudet 2sek med mini i farten.

Nu på fm gick vi till S en sväng då Amelia var hemma med hosta från skolan.
Hampus rev omkring som en vilde,haha!
Tur Amelia lekte med honom så mamma alex fick lite vila =).
Godingen i dag hos Sandra
Gladaste killen i stan tror jag 


Jag älskar att vara mamma o man får utmana sig på nytt men tröttare än nu har jag nog aldrig varit.
Man måste liksom ha koll på allt o jag som är virr majan själv..
Pappa o H busar

 Mina gullisar <3.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar