fredag 15 mars 2013

Not the time of my life!

Ja då va vi här igen då!
Önskar jag hade massa kul att skriva men inte idag heller.
Sista 24h har jag spenderat på akuten och Mava.
Andledningen var akut intensiv o fruktansvärd huvud värk med kräkningar o domningar i händer o ansikte.

Haft tur då jag fått super gullig personal på både akuten o mava som tagit bra hand om mig och gjort allt dem kan för jag ska må bättre.
Fått gjort röntgen på hjärnan och tagit ryggmärsprov.
Är blå stucken i armar o händer av blod prover och dropp.


Resultatet blev att jag har lyckats gått och fått migrän med aura nu såhär i vuxen ålder.....
Grattis till mig som åter igen dragit en "vinst" lott.

Jag är ju iaf inte allvarligt sjuk så det är ju positivt men att få migrän känns inte som något man jublar över.

Nej nu ska jag pussa på min älskade lilla son som jag inte sett på super länge.
Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar