måndag 18 mars 2013

Ny vecka!

JAHA då var det måndag igen.
Idag har jag o lill prins varit hem till kusinis David o  mamma Carro.

 Kliar något fruktansvärt i godingens mun då massa tänder kommer på samma gång..
 Världens sötaste David med sin söta mamma <3



Grabbarna börjar nu få lite intresse av att peta lite o spana in varandra =).
Sen tog vi oss en liten tur ner på stan o köpte varsin påsk pressent el nåt, till våra små minisar.
Hampus fick denna till sommaren .

Mina pojkar vilar nu middag vilket jag oxå skulle behöva göra men bloggar ju visst istället.

Imorgon ska Daniel få spruta i nacken igen med kortison o bedövningsmedel så Prins H ska få vara hos mormor och morfar  några timmar och jag ska få egen tid med VÄRLDENS ABSOLUT BÄSTA Sandra.
Ska bli underbart o slippa tänka på att underhålla min mini nån timme o bara tänka på mig själv.


Snart ska vi iväg och handla lite och jag hoppas på ledigt i tvättstugan då H har spytt ner mitt täcke med mat.

Måste bara säga att igår hade vi mamma och pappa här på lite fika o då åt vi denna:

Jag tycker den var super god men väldigt söt så man ville inte ha så stor bit.
Men testa den för det är det värt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar