tisdag 12 mars 2013

Barnrummet!

Sitter o försöker planera lite till Hampus rum.
Just nu är det förvarings rum med allt skit vi har.
Har börjar röja lite idag så jag ska kunna få en liten bild i huvudet hur jag vill ha det.

Kommer inte köpa en barnsäng utan en 120cm madrass o ha på golvet så det blir kombination kudd/mys/läs  hörna och säng.
Sängen kommer han kunna ha många år framöver då det bara är sätta ben el köpa gavel till madrassen.
Nu kommer jag ha en tjockare madrass o mera kuddar..Men lite det här stuket har jag tänkt.
Allt är ju svart o vitt i Hampus rum så vill ha mycket färg på kuddarna o gardinerna.

Ska försöka ta tag i renoveringen av gästrummet  så jag kan ställa in grejerna som ska vara där som nu står i Hampus rum.
 Även få färdigt trappan och tapetsering, samt målning där, då försvinner yttligare saker som står i H´s rum nu.

Svårt när man har en liten vild prins bara som ska riva o ha uppmärksamhet hela tiden.
Blir inget gjort.

Skulle vilja göra färdigt Hampus rum tills hans 1års dag men just nu ser det lite mörkt ut men vem vet....
Nej nu ska jag ner o tvätta lite.
Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Jag kan låna Hampus nån lördag eller söndag,så kan ni hålla på i lugn och ro. Kramizzzzzar faster Lena

    SvaraRadera
  2. Absolut =) det kan du få göra.Kram kram

    SvaraRadera