söndag 29 januari 2012

Min älskling!

För snart 5 år sen träffades vi o jag var ju knäpp som inte fattade direkt att det skulle vara du o jag.
Tur att du gjorde det iaf <3.

Måste bara säga att det är så underbart att efter nästan 5 år fortfarande känna sig nykär o få pirr o lyckorus i kroppen när du ringer eller messar gulliga mess som dessa som kommit sen du åkte.

(finaste har skickat)
Du är den som fyller mig med glädje och katt o katt lite.

(2 jag fått som mess jag skrivit i hopp)
Vi ska bli världens bästa familj nu ju, massa med kärlek och mys o hoppas vi  snart blir klara med våran dröm lya.
Hoppas tiden går fort nu för vill ju vara där du är. Är så kär i dig o saknar min kona.
Sover så dåligt utan min kona. 
puss.



Tack min fina älskling för du alltid säger det som jag behöver höra när jag är ledsen o deppig, för du peppar mig o tröstar mig, alltid finns där.


En vän frågade mig i sommras om jag inte vant mig nu efter 4år att han åker o jobbar i norge?
Svar nej kommer jag aldrig vänja mig vid för varje dag du inte är nära så saknar jag dig o önskar du vore hemma.
Sen kanske jag inte får lika mycket panik varje gång som förut med fortfarande mycket jobbigt varje gång du går.
Du är min trygghet och kärlek såklart jag alltid vill ha dig nära <3.
Sen är det nog nyttigt att vi får sakna o längta men 15dagar är så länge =(.

Så hoppas du har det bra ute på plattformen o äter god mat och inte jobbar allt för hårt.
Älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar