fredag 6 januari 2012

Besviken!

Besviken är jag men förvånad är jag inte.
Önska jag hade förtroendet med det finns inte pg av för många bruta löften och en del totalvändningar som inte går att förklara el beskriva.
Känner mig sviken o ledsen, uppröd och irriterad.

Synd för jag hade hoppet på att det skulle kunna fungera bra.
Det försvann visst men jag har så mycket underbart i mitt liv ändå så jag klarar mig.
Men som sagt besviken är jag o förtroendet är borta.

Men man kan inte älska o komma överens med alla människor så är det.

Så i fortsättningen ska jag fokusera på det roliga o positiva samt försöka göra allt jag kan för o inte bry mig så mycket.
Mitt liv o jag som styr över det visst!

Nu blir det kebabpizza o lite serier i soffan <3.
Ha en underbar helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar