lördag 14 januari 2012

Att ta tag i saker!

Varför är jag så förbannat dålig på att ta tag i saker? Jag vill ju så gärna så gärna men gör inget åt det????? why?
Får panik på mig själv o min kassa självdiciplin.
Sen när jag väl börjar med det jag tänkt vad det än är så finns det inget som heter normal el lagom då ska det vara allt o full fart.

Kanske det som är problemet att jag bli för "manisk" el vad jag ska kalla det.
Om jag får för mig o möblera så ska hela lägenheten fixas o bytas gardiner,tavlor,blommor osv.

Ska jag rensa en låda med papper blir det halva lägenheten som rensas.
 River jag ut allt i alla lådor o garderober o det är kaos tills jag fått ordning på det.
Ska jag rensa skafferiet samma där o då åker frys o kyl med oxå.

Ska jag göra något med håret ska det helst vara att total förändra som mörkt till ljust eller ljust till mörkt.

Jag är en som vill ha reultatet på en gång om jag gör något annars tappar jag suget.

Just nu är skolan o renoveringen som ligger o ger dåligt samvete.. borde o vill egentligen ta tag i det men gör inget...

Ghaaa jag vet det bara är jag som kan göra något åt det med fan....

Snart jobbet o baka lite helg gott till gubbarna =).
Slutar i morgon kl 15.00 å då lär jag inte heller ta tag i något av mina stenar på axlarna.....

Ha en underbar helg ni som är lediga o kan njuta av den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar