söndag 8 januari 2012

Frukost!

Ååå ibland när jag ska lägga mig på kvällen kan jag längta till frukosten om jag vet jag har massa gott hemma,hehe!
Flera som är som jag?
Frukosten kan vara det godaste målet på dagen.

Dock måste jag varit vaken ett tag för att kunna äta så vecko dagarna när jag jobbar är frukosten ingen njuitning bara ett måste.

Ska ta mig ner på rean för första gången detta år =),haha!
Behöver köpa lite nya kläder då man visst inte blir mindre utan större.
Ska försöka hitta fynd om inte allt är utplockat redan.
Så återstår o se om jag har någon kassa med mig hem.
Har som sagt typ världen sämsta ekonomi just nu så har inte så stor shopping budget direkt men fyndar man kan man komma hem med lite fina grejer ändå =)
Ha en härlig dag mina vänner!
 Daniel läser du det här så bli inte arg för din kona shoppar lite hon behöver faktiskt det så hon ska få lite energi.
Love you!

3 kommentarer:

  1. Ja du behöver shoppa lite =) man ska ha kläder som passar, annars ser det så ovårdat ut. hoppas du hittar nåt på rean. Kan vara svårt att hitta kläder som passar även när det inte är rea. KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag känner igen mig, kan lääängta efter frukost när jag har gott hemma :-). Good luck shopping!

    SvaraRadera