söndag 29 januari 2012

Hallojsan!

Att vara gravid är ju helt makalöst härligt o ibland mycket drygt måste jag säga.
Min hy har blivit helt paj i ansiktet o fåfängd som man är gör det allt sååååå mycket svårare.

Har bla vägrat åkt o handlat,gått på stan osv för klarar inte av att se ut såhär. (låter kanske töntigt men mår psykist dåligt av detta)
Jobbet har man ju inget val dit måste man ju gå vare sig man vill el inte.


Nu har jag iaf införskaffat mig lite nya clinique rengöring så jag hoppas det blir bättre så man kan vara social o ha ett liv.
Även deras 7day scrubb är super =) har haft den 2dagar o huden känns redan bättre.
Snart iväg o jobba 24h i gen så ska ta mig i kragen o hoppa in i duschen och få lite gjort här innan det är dax.
Ha en skön söndag!


1 kommentar:

  1. De är rätt vanligt va jag har förstått i början av graviditeten, men de ska lägga sig, sen kan de bli samma igen vid förlossning men ger sig också kort där efter.

    Kom ihåg att dricka mkt vatten, vätska är bra för huden och sov med en lite fetare kräm för på nätterna spelar de ju ingen roll om du ser lite flottig ut =)

    SvaraRadera