tisdag 14 juli 2015

Månaderna som gått!

Mycket har hänt sen sist jag skrev.
Jag har fyllt 35, liten har fyllt 3år, Dem har gjort överasknings fest för mig <3, varit på kryssning och jag har opererat bort ev hudcancer, haft möhippa för Sandra som ska gifta sig, flyttat och även daniel och jag har slutat kriga äntligen efter 5 månader.

Vilket innebär att Daniels amälan om barnmisshandel på mig (självklart inte sant) är avslutad hos soc där vi varit på några möten.
Även min polisanmälan mot honom borde bli nerlagd då jag inte vill vittna, känner att jag vill bara lägga allt bakom mig o gå framåt.
Min inre stress har lagt sig lite o en extrem trötthet har tagit över min kropp.

Nästan klar i lägenheten =). (bilder kommer)
 Flytta med små barn och ha en extrem trötthet är inte att rekomendera.
Vill ha så mycket mera tålamod med H än jag har men jag klarar inte av att släppa minsta på mina regler för då blir det bara massa bråk.
Han har en tre års trots dessutom o lyssnar inte för fem öre på vad man säger.
Så när han äntligen somnar på kvällarna fylls min kropp av ångest o sorg att jag inte är mera tolerant o engagerad.
Jag vill leka o jag älskar se han skratt, vara lycklig men jag vill även skruva ihop sängen så jag kan sova någonstans eller sätta i hop tv bänken så vi kan kolla på tv osv osv.

Det positiva är att jag har vänner som hjälper mig o stöttar mig, min familj som alltid ställer upp och semester.
Så nästa v borde lägenheten vara helt klar med lampor, tavlor, hatthylla mm som ska upp.

Hela detta år 6 månader har varit extremt tuffa och nu börjar nästa del i allt o det är att sörja, bearbeta det som hänt.

Har insett vilka vänner som är på riktigt o vilka som inte är det och tyvärr gör det ont att inse att vissa man trodde skulle vara där inte funnits.
 Men sånt är livet o får se det får det hållet att jag faktiskt i dag vet vilka jag kan lita på och inte.

Nu håller jag tummarna att sommaren ska komma så man kan vara ute hela dagarna o leka, bada och bara mysa.

Återkommer med lite bilder snart!
Hej på er så länge..

3 kommentarer: