lördag 18 juli 2015

Vart är sommaren?

Vart är sommaren o värmen?
Tycker det är höst kallt på kvällarna o endast kvavt dem dagar det faktiskt varit lite värme.
 
men håller hoppet vid liv att den ska komma =).
Några bilder på lägenheten:
Mitt sovrum dock inga tavlor eller nåt uppe än.
 


Kök o vardagsrum sitter i hop så här är från när man står på balkongen o kollar in.

Står i köket o kollar mot tv/balkongen o ser även dörren till mitt rum.


Balkongen

 
en av väggarna i hampus rum..( inget där inne är helt klart än ) minnet tog slut så får fota mera sen o visa..


 
Sen har jag en stor garderob, en hall och ett badrum också,hahaha!
Ska fota ordentligt när jag fått upp lampor o vardagsrumsbordet, samt satt upp tavlor och hatthyllan.
 
Nej nu ska jag ut med min vilding och hans kusin David som sover hos mamma o pappa i natt.
Trevlig helg på er.


2 kommentarer:

  1. Du har det så fint 👍🏻👍🏻

    SvaraRadera
  2. Lägenheten ser verkligen jättefin ut, bra kämpat Alex! 😊😘
    //Emma Lindbäck

    SvaraRadera