lördag 7 mars 2015

Tålamod!

Mitt tålamod är slut o min snällhet är snart helt borta.
Jag har i tidigare inlägg sagt jag gillar inte låsta bloggar men snart kommer jag behöva låsa min då jag inte ens kan skriva vad jag känner ,vad som händer o det jag vill här.
Alternativet är att sluta blogga.
 

Förstår verkligen inte vad som är fel o hur det kunde komma till den här punken.
Kanske precis det här jag behövde för att verkligen förstå.

Hampus är mitt ljus o det som gör att jag orkar.
Hans kärlek o skratt gör mig så komplett.
Hans underbara lilla röst som säger så juvliga o härliga saker.
Armarna som kramar det hårdaste dem kan och han busiga blick och fantasi som får mig att längta tillbaka till barndomen.
Vad som än händer kan jag aldrig vara fattig,helt nere eller förlorad för jag har dig <3!
Du är min rikedom,skatt, mitt mirakel och min sanna glädje.


Älskar dig mera än livet själv och kommer alltid göra mitt bästa för du ska veta hur underbar,speciell,värdefull och älskad du är <3!
Finns inget du inte kan min lilla kärleks magnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar