lördag 7 mars 2015

Balans!

Att hitta en bra balans i livet är svårt och speciellt för mig som är känslo människa.
Det är högt,lågt ,hit o dit med mina känslor.
Super arg som går över på 2 röda o blir skratt och självklart tvärtom.

Men en känsla jag har svårt att släppa är irtiation...
Hamnar just nu i situationer där jag känner mig sjukt irriterad utan egentligen ha anledning eller förståelse för vad som skapar känslan.
Ett exempel är att jag blev det på jobbet här om dagen o det sitter kvar än.

Det är en riktig skit grej o helt meningslös att ens bry sig om men ändå stör det mig oerhört.
Why???



Det som är ännu mera skruvat i hela situationen att det är dig jag vill ringa ,dig jag vill ventilera till och du som brukade få mig att släppa det.

Du var min allra bästa vän o min livskamrat. 
Den jag skulle leva hela livet med o jag var säker på det.
Jag är upprörd,sårad,arg ,besviken och det gör ont...
 För i så många lägen är du den som dyker upp i min hjärna.
När jag ser saker jag vet du skulle gilla eller bli glad om du fick.
Parfym lukter som påminner om dig och saker jag gör som jag tänker att shit tänk om D fått vara med.
Tanken att vi aldrig mera ska göra... Den är tung o det gör galet ont.
Du va min framtid, min trygghet, min kärlek , min familj!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar