onsdag 30 juli 2014

veckan som gått!

I lördags var det möhippa =)
Nadja klarar näst sista uppdraget..
Imponerad av hur duktig hon var.


 
Vi bubblade, åt o drack på kvällen.
Jag kan säga att söndagen var en mardröm då jag bodde i toalett stolen.
Spydde o spydde...
Tur att jag har underbara vänner.
Inga kom och tog med Hampus till lekparken samt köpte mat hem till mig så jag överlede denna dag.
 
Varit på stan o köpt nya sängkläder och massa babar och bado filmer till liten.
 
 
 
Sen har vi varit iväg med mormor och morfar på en lite biltur <3.
Liten fick både hamburgare och glass.
 
Har inte gjort så mycket mera denna veckan.
Träffade inga i tisdags o fikade lite och sen har vi varit hemma o kollat film,städat och tvättat.
Idag ska vi ner o leta födelsedags pressent till morfar samt luncha med Linda.
Imorgon hoppas vi på sol och värme så vi kan bada lite.
Lördag är det bröllop och söndag är det kalas hos mamma och pappa.
 
Nu blir det frukost o lite morgon mys med liten.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar