fredag 25 juli 2014

Badat!

Hejsan!
Har för första gången på jag vet inte hur många år badat i sverige...
Vet faktiskt inte om jag gjort det ett enda år jag o d varit tillsammans så va ett tag sen.
Jag ,Linda och Hampus åkte till björnön och va där ett par timmar.

Busa med linda är väldans kul.

Hampus Badade med Linda eftersom jag är badkruka och först efter många många försök doppade mig,hahaha!



Vi tog bussen hem och liten var så glad han äntligen fick åka stora bussen.
Dock va inte jag o Linda lika glada då den åkte snigel fart o va kokhet.



Lill hjärtat är trött efter bus o ligger på golvet o kolla på elefanten (babar)

 
Mamma Alex är oxå helt slut men ar massor som ska fixas så nu ska jag sätta lite fart innan kl tickar iväg för mycket för mig.
Imorgon tänkte vi ta båten ut till Östraholmen o njuta av sommar värmen.
Ses i morgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar