måndag 21 juli 2014

Bröllop!

Tre bröllop är det denna sommar o ch nu har två av dem redan varit.
Ifrdags gifte sig min bror och Caroline <3!
Det va lunch på Djäkneberget först för att sedan bli trädgårdsfest hemma hos dem.
Vädret var kanon och allt va så bra uppstyrt.
En riktig bra dag och kväll.
Jag hade lovat att fota med batteriet dog =( och då hade jag ändå kollat det kvällen innan men tydligen måste jag sett helt fel...


 Små Kusinerna.. Dem lekte så bra o hade nog lika kul som oss vuxna.
Grabbarna grus badade bla med kläderna på hemma i magnus o carros trädgård, haha!


 
Kvällen avslutades på publik med mina kusiner Camilla,Daniel och hans fru Sandra.
Även Daniel och några vänner till var med.
Va en riktigt bra dag/kväll så tack alla inblandade.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar