tisdag 22 juli 2014

Fyra veckor!

Idag är det exat 4v kvar tills jag går på första natten efter semestern =).
Men att tiden alltid går så fort när man är ledig är ju konstigt,haha!
 
 
Vädret här hemma är ju kanon o jag ,liten o pappa D har varit på vallby museum,ute på björnön och hemma hos farmor dessa darna som gått sen helgen.
Så underbart att kunna vara ute så mycket.
 
En dag såg vi traktorer oxå =). Liten va så lyrisk o helt tagen.

Hos farmor

ojoj nu kommer hunden mamma....

På björnön




 
Tyvärr hade jag inte kameran med på vallby.
 
Imorgon bitti tidigt åker pappa D å jobbar så då är jag o liten själva i 15dagar igen.
Men Min underbara mamma fyller i morgon oxå så kanske går dit och överaskar henne lite.
 
Ååå just det jag har inte raderat någon från facebook utan har en fracebook fri period som ett test.
Jag har alltså gått ut tillfälligt.
Varit ute 2dagar och jag märker redan jag varit betydligt mera beroende av att kolla vad som händer än jag trodde,haha!
 
Nej nu ska jag vakna till liv o sen ska jag försöka göra lite nytta.
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar