söndag 2 mars 2014

vilka fantastiska dagar!

Dessa dagar Tors,fre,lördag och idag har jag varit ledig.
Vilka mysiga,härliga dagar vi haft jag och liten.
Shoppat,ätit så gott,myst,badat,lekt,umgåtts och kollat tv.

(mina vackra våriga tulpaner jag fick av inga)


Idag kommer Maria en av mina bästa vänner och hänger med oss.
Ska bli så roligt att få mysa lite med min Krickan.

LIte bilder på H från igår =)
(fick traktorn av inga)


Städa i stövlar o skjorta <3



KNäppa knapp är inte så lätt...

Mammas lilla prins i chinos och skjorta <3




Maten i går var super god och sen vart det efterrätt och det hade inte behövts för hellre gud så mätt jag blev.

Här är bror med familj så fina <3
Hampus fick oxå vara med. Han spran o ropa magnus o caroo när vi kom hem.
Brukar vara david men inte igår.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar