måndag 3 mars 2014

Måla lite!

Köpte denna till liten igår på stan =).
Man sköljer bara bort färgren från boken så kan han göra om och om igen.






Musik och måla är det Hampus gillar mäst.
Gitarrer är hans favorit. 
Han spelar och spelar, kan sitta och titta på bilder på nätet på gitarrer hur länge som helst.

Han är verkligen musikalisk.
Dansar i takt och sjunger rent och i rätt ton.

Han har verkligen inte fått det från mig.
Jag är typ ton döv och helt sämst på att sjunga.

( hampus spelade för mig o maria i söndags)


Men han lyser upp när det är musik på och sjunger med i texten så gott det går.
Beställde denna till honom förra v så han kan plinga lite här hemma oxå .
Sen blev det en regnjacka med foder till hösten.

Även ett magnet pussel köpte jag som jag tänkte ge han i födelsedagspressent.

Liten blir ju snart 2år.

Nu ska vi sätta oss och läsa lite <3.
Hapus har hämtat en hel drös med böcker o lagt här bredvid mig.
Kram och ha en härlig dag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar