torsdag 27 mars 2014

Stolt som en tupp!

Ååå idag när jag hämtade min lilla juvel på dagis så säger först en pesonal att Hampus är såååå mysig kille.
Sen säger nästa som står ute på gården att du har verkligen en sån himla fin son.
Han är så charmig,duktig och snäll med dem andra barnen.
Knuffas inte utan vill bara kramas <3.
Man blir ju rak som en fura i ryggen och stoltheten finner inga gränser.
Mitt älskade lilla mirakel charmar allt i sin väg.
Den har han nog fått av sin far =).

Även tidigare har personal sagt att Hampus är så härlig och att dem saknar han när han inte är på plats.
Hampus trivs verkligen på dagis och nu är det mera skrik när vi ska hem än när han lämnas,haha!
Är så galet nöjd över dagiset han går på.
Jätte bra förskolelärare och att det är killar som jobbar känns oxå super bra.

Man ser att alla barnen som går där gillar fröknarna och att dem trivs.
Känns som det är så varmt och kärleksfullt på något sätt.
Barnen känns trygga och harmoniska.

I helgen ska jag försöka att ha maraton mys med min lilla goding då jag jobbar nästa v och endast har han hemma 2 av 7 nätter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar