fredag 31 maj 2013

Ledig!

Idag har vi hållit igång sen kl 7.00.
Allt har gått i ett och just nu är jag helt slut,haha!
Har varit o beställt blommor till Bennys begravning och så har jag provat kläderna jag ska ha på mig.
Sen shoppade jag visst lite kläder till min mini me <3!
Han har ju faktiskt varit dålig och behövde något (mamma behövde shoppa).
Detta blev det från Polarn o Pyret var 30% på hela köpet i dag så....




Sen hittade jag visst lite inne på Kapphal oxå =) ta 3 betala för 2



Ja vad ska man säga om fröken Alexandras shopping fingrar..
Jag kan inte hjälpa att jag ÄLSKAR att shoppa o jag njuter till max när jag kan strosa i fred o kolla här och där.
Blev även en jätte fin vit klänning från Repeat och en tröja från MQ till mig.
Självklart var båda på halva priset så vart bara 550kr för båda =) vilket bara klänningen skulle kostat.
Nu har jag fått mer smak o vill göra flera fynd.

Jo jag köpte vattenmelon som var kärnfri för 5kr kg och jordgubbar för 25kr asken oxå =).

Har kommit på att när jag är stressad hetsäter jag, när jag är deppig äter jag inte alls.. när jag har ångest,pressad är orolig shoppar jag.
Eller jag shoppar vilket tillstånd jag än är i men mera när jag är i dessa.
Nej jag har inga laster el problem,haha!
Jaja jag skadar ju ingen förutom kanske mig själv ibland.

Farligt att vara ledig för då hinner man både tänka o göra av med pengar.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar